.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدير استاندار از صندوق مهر امام رضا مازندران

اولين جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان مازندران پس از انتصاب مهندس كريمي استاندار مازندران تشكيل و عملکرد سازمان آموزش فني و حرفه اي ،اداره كل تعاون و صندوق مهر امام رضا (ع) مورد بررسي قرار گرفت.
در اين جلسه مهدي حسين نژاد مدير صندوق مهر امام رضا (ع) استان مازندران گزارش عملکرد صندوق در بخش ازدواج و اشتغال و روش هاي انجام كار را ارائه نمود.
در ادامه آقاي مهندس كريمي استاندار مازندران از عملکرد صندوق در بخشهاي ازدواج و اشتغال تشكر و قدرداني نموده و از رسانه ها خواست تنها به رسانه اي نمودن باز خواست ها از مديران نپردازيد بلكه قدر شناسي و قدرداني از مديران موفق را نيز رسانه اي و براي جامعه منعكس نمايند.
استاندار مازندران توجه به اهليت سرمايه گذاري و نحوه نظارت بر تسهيلات پرداختي صندوق مهر امام رضا (ع) را با توجه به امكانات كم صندوق برجسته دانسته و خواستار تداوم اقدامات انجام شده در سال جديد شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 مرداد 1387
ای کاش تنها به اعدادوارقام روی کاغذها اکتفا نمی کردیم.
ستاره زنگی 11 خرداد 1390
با عرض سلام و احترام

بنده از کسانی می باشم که جناب آقای مهدي حسين نژاد مدير صندوق مهر امام رضا (ع) استان مازندران ار طرحم حمایت کردند و شاهد بودم از فارغ التحصیلان بیکار و مخترعین حمایت زیادی می نمایند و نهایت تلاش را برای آنها انجام دادند. البته ایشان به همه رجوع کنندگان احترام می گذارند و برای آن ها وقت می گذارند و به کارهایشان رسیدگی می نمایند. به حق مدیر شایسته ای می باشند. بنده کمال تشکر و قدردانی را از ایشان دارم و از خداوند طلب طول عمر دراز همراه با سلامتی را برای ایشان خواستارم. جامعه ما به جنین انسانهایی خیلی نیازمند است.
ستاره زنگی 11 خرداد 1390
بنده درباره مدیر الان صندوق مهر امام رضا (ع) استان مازندران گفته ام متاسفانه من اسم ایشان را نمی دانم اقای حسین نژاد می باشند یا آقای احسانی
ستاره زنگی 11 خرداد 1390
با عرض سلام و احترام

بنده از کسانی می باشم که جناب آقای نعمت الله احسانی مدير صندوق مهر امام رضا (ع) استان مازندران ار طرحم حمایت کردند و شاهد بودم از فارغ التحصیلان بیکار و مخترعین حمایت زیادی می نمایند و نهایت تلاش را برای آنها انجام دادند. البته ایشان به همه رجوع کنندگان احترام می گذارند و برای آن ها وقت می گذارند و به کارهایشان رسیدگی می نمایند. به حق مدیر شایسته ای می باشند. بنده کمال تشکر و قدردانی را از ایشان دارم و از خداوند طلب طول عمر دراز همراه با سلامتی را برای ایشان خواستارم. جامعه ما به جنین انسانهایی خیلی نیازمند است.
متاسفانه من اسم مدیر جدید را نمی دانستم . من مدیر قبلی صندوق مهر امام رضا(ع) مازندران را نمی شناسم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.